Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant De Lange Muur. Meer weten? Ontdek meer
Annie
7 jun 2026 om 21:47
Volgens afspraak geleverd, lekker eten en vriendelijke bezorger.
Harry
7 jun 2026 om 20:30
16:00 uur gebeld. 18:30 werd ‘t gebracht. En bedankt … NOT.
chantal
4 jun 2026 om 19:11
heerlijke gerechten vooral de sushi. snelle bezorging
gerrit
3 jun 2026 om 10:57
Lange bezorgtijd eten was redelijk niet bijzonder lekker en de prijs was pittig
Monique
2 jun 2026 om 22:01
zoals altijd lekker en goed verpakt
arno
19 mei 2026 om 20:05
Altijd goed verzorgd, TOP
M
16 mei 2026 om 0:20
granalen in knoflook waren super lekker. echter de nasi... vond ik erg karig...was enkel stukjes prei en geen ham ofzo... de rijst smaakte heel erg naar toverrijst wat je in de supermarkt krijgt. ik vond het niet lekker. vroeger was het lekkerder.
Ilona
10 mei 2026 om 22:45
wij hebben bijna 2uur op ons eten moeten wachten,en het vervelende is dat je pas kan zien hoelang je moet wachten op je bezorging is als je al hebt besteld en dan moet je het wel door laten gaan, als ik dit eerder had gezien was ik naar een ander gaan
Dees
10 mei 2026 om 21:18
Bijna twee en een half uur moeten wachten op het eten terwijl er tussen 30-50 minuten zou worden bezorgd volgens Thuisbezorgd. Verschuilen zich als bedrijf daarna achter drukte en dat ze zelf geen tijd genoemd hebben via Thuisbezorgd…
jeanette
10 mei 2026 om 19:47
Smaakte heel goed
Michael
8 mei 2026 om 6:47
Sneller geleverd als verwacht en t was weer lekker
Ice
5 mei 2026 om 19:00
Altijd lekker en altijd super snel!